Ucigasul perfect

E 3.07. Ziceam ca scriu maine. Dar scriu acum. M-a intrebat Andrei: "tu asculti rap? asa..". Si mi-a trimis o melodie. Si mi-am amintit ca-i ascultam acum cativa ani pe baietii astia. Si erau melodii ale lor care ma rascoleau. Si mi-am dat seama ca mereu gasesti o melodie care sa-ti spuna ce simti, chiar daca tu nu stii exact ce simti. Si am spus ca trebuie sa vorbesc acum despre baietii astia, chiar daca nu ma aude nimeni. Respect VeritaSaga.

"...Iar tu te porti de parc-o sa fii mereu aici.
Te-asezi atunci cand ar trebui sa te ridici,
Taci atunci cand ar trebui sa zici
Si-ataci… oameni care te iubesc crezand ca vor sa te faca sa zaci.
E-un joc nebunesc in care ca si ceilalti te prefaci ca e totul OK
Si-alaturi de ei distrugi lucrurile care ne unesc..."


Comentarii

Postări populare