My name is Mowgli?



Traim intr-o jungla emotionala si nu va faceti iluzii ca exista pradatori concesivi.
Eat or be eaten! Pentru o viata sanatoasa, e imperativ sa aplicati regula cel putin o data pe zi.
Indicatii: in proces inima trebuie legata la ochi.
Nota autor: cu cat pradatorul e mai veninos, cu atat jocul e mai intens...Langa moarte danseaza obsesiile.









NA ...am intalnit cateva vipere in viata asta a mea. Am filtrat suficient venin incat acum am ajuns la nivelul la care imi place sa le las sa ma muste, doar pentru a vedea cum reactioneaza organismul la noua toxina.

Comentarii

Alina a spus…
Cine ti-a facut rau?
Cristina a spus…
si ajungem again la Safe Life or/and/equal Love Playing sceario care iti place atat de mult :) (fie vorba intre noi asta e un fel de impossible to reach level, dear R, dar, ca intre idealisti, pot sa inteleg perfect ca impossibe = probable/possible/exciting).
asa ca enjoy both the vipers & the kitties ca niciuna nu-ti displace :P
Alexandra a spus…
Veninul nu face rau..stimuleaza..
VLAD a spus…
Ma iubeste femeile
Si e moarte dupe mine,
Toata ziua imi sade pe cap,
Nu stiu ce sa fac
Ca sa scap

Dom'ne toate ma cere,toate ma vrea,
Zice ca le place destinctia mea,
Eu nu stiu ce-i aia,dar daca-or vrea
Le-o dau pa toata, ce sa fac eu cu ea?
Anonim a spus…
cut the crap...sunt oameni care sufera de foame si care AU de ce se plange nu de soulstorms so GET A BUBUFIXER ;)
Anonim a spus…
tot eu .... am uitat sa-ti ceva http://www.youtube.com/watch?v=8uf1n1wUfxE
Radoo a spus…
Pt anonimi diversi: In acest blog sunt idei si constatari, de la mine, pentru mine ( nu sunt nici lamentari, nici strigate de ajutor). Cand mi-e foame, ma agit. Cand am inspiratie, gatesc.
Ideile si constatarile nu tin de foame si nu salveaza balenele iar daca vrei sa scapi pe cineva din foame trebuie sa-l inveti sa pescuiasca, nu sa-i dai peste.
Anonim a spus…
te ai gandit vreo secunda ca poate veninul il ai chiar tu?
Alice a spus…
Te victimizezi? Si viperele astea nu musca daca nu le calci pe coada sau nu le "violezi" teritoriul. Foarte rar sa gasesti vipere nebune si sa ti'o iei gratuit. Sunt repercursiunile faptelor tale...

Postări populare