About connections







she: eu am impresia ca tu nu poti sa iei nimic in serios...
me: imi iau in serios familia si pasiunile
me: si prietenii, oamenii buni in general
me: pana la o anumita limita
me: pot sa joc jocul superficialitatii ca sa protejez anumite persoane
she: ma bucur...nu am zis ca nu iei in serios....am zis ca asa dai impresia cateodata
me: cand lucrurile devin "serioase" consecintele nu sunt intotdeauna cele mai placute
me: viata nu e un fairytale
me: si atunci solutia este sa rupi bucatele de timp si de viata si sa le transformi in fairytale
me: nu prea mult timp totusi - daca stai conectat la poveste prea mult timp intoarcerea la realitate poate sa fie dureroasa
she: that's what i mean...so...ma deconectez
me: problema e ca u te deconectezi prea des
me: bine...poate sa fie o metoda buna de self-defense
me: dar macar cat stai conectata, traieste!
me: e pacat
she: pentru ca nu-mi place sa creez povesti...daca ele exista bine, daca nu ...nusj nu pot...asa sunt eu
me: e fantastic
me: e cel mai important lucru
me: dar nu cere totul dintr-o data, si nu cere mai mult decat poti tu oferi
me: nu le cere altora sa ramana conectati daca tu scoti cablul din priza dupa 1/2h
me: ah, fuck, ce stiu eu..... e greu cu conexiunile astea
me: nu stiu daca a gasit cineva vreodata timpul optim de conectare
she: dar totusi banuiesc ca merita dak sunt atatia care risca...

Comentarii

Anonim a spus…
Guess: she is one hell of a "poisson" (FR) :P

Postări populare