In seara asta mi-a venit sa scriu smth



Viata inseamna lucruri marunte, si scriu asta pentru mine, ca sa-mi amintesc cand uit si ma pierd in detalii materiale. Nu exista un pedeegree de fericire, un magic path, o cale deja batuta si demna de urmat, daca chiar vrei sa traiesti trebuie sa-ti asculti inima, sa te faci de ras si sa razi in fata greutatilor si greselilor. Mi-e rusine de mine cand incerc sa fiu altceva decat ce sunt. Shame on you, Radoo! Nu incerca niciodata sa te schimbi intr-o imagine sau de dragul uneia.
...Si mai vreau sa le multumesc alor mei ca ma lasa sa fiu ceea ce vreau sa fiu si nu m-au judecat niciodata. S-ar putea ca acest lucru marunt sa insemne mai mult decat orice comoara ascunsa. Live love in order to live!


Ah, recomand si un film de vazut cu gãrlfrenda/boifrendu' - Something New (2006)

Comentarii

Lolita a spus…
In seara asta mi-a venit si mie sa scriu... Nu o fac pt tine sau pt cine-ti citeste blog-ul. Ci pt mine! Sa-mi aduc aminte ca azi am avut de ales intre a ma face de ras sau a fi altceva decat ceea ce sunt. Am citit ce ai scris si mi-am zis "that's a sign!". And i did it! Acum rad in fata greselilor mele!...
Si uite-asa poti influenta, mai mult sau mai putin, experientele celor din jur. Fara sa stii...Unii iau adevarul tau universal valabil. Eu am luat doar o propozitie dintr-un context si am catalogat-o drept "The Truth". Nu era ceva foarte important, tocmai de-asta ma bucur ca am facut-o.
Numai ca ceea ce rezulta din toata experienta mea e altceva:adevarul meu e ca e mai bine sa par altceva decat ceea ce sunt. Dar nu neparat ceea ce sunt... Ca ma simt bine in piele mea. Numai ca de multe ori trebuie sa te mulezi pe caracterul celui caruia i te adresezi si sa incerci sa fii o parte din el ca sa poti primi credibilitate sau macar promisiunea unei a doua intalniri.De multe ori ai tendinta de a spune ce vrea sa auda cel de langa tine.
Azi am fost eu, maine nu voi mai fi!
lullaby a spus…
si trecand peste euforia din vorbele tale, viata oricum e cam bitch si cand te ia dragul de ia iti paleste una dupa ceafa ca sa te trezesti.. so ... wake up, put a lil' make-up and go on living
Raluca Dobre a spus…
A fi tu inseamna sa fii criticat foarte des ce cei din jur, a fi foarte "mofturos", a-ti schimba optiunile atat de des pe cat le gandesti, a nu-ti fi rusine sa spui/faci ceea ce nu ti-a fost rusine sa gandesti...a fi tu inseamna a avea multe imagini false "made by" cei cu care ai avut contact, esti o copie in viziunea celorlalti...esti tu doar cu tine.
Alexandra a spus…
Si daca nu mai stii cine/cum esti...? Ce faci atunci? :)
Raluca Dobre a spus…
...si daca nu mai sti cine esti/cum esti nu trebuie decat sa faci ceea ce ti-a placut sa faci din totdeauna si atunci vei afla :)...plimba-te putin in parc...e doar o ratacire, daca nici asta nu te ajuta du-te la un psiholog :P :))
Lolita a spus…
Stii tot timpul cine/cum esti! Stii ce vrei tot timpul, dar ti-e frica(asta e de la Radoo :P). Si aici intervine educatia, societatea and stuff.Cum ar sa spui de 10 ori pe zi "imi place de tine" la 10 persoane diferite? Sau macar la 2? Eu simt asta... Asta-s eu! si totusi nu o fac! :)) Si stiu si de ce! Tocmai asta ma opreste sa fiu eu...
Anonim a spus…
"Nu incerca niciodata sa te schimbi intr-o imagine."
Crezi ca imaginea oricare ar fi ea nu e parte din tine...te inseli. Orice imagine in care "incerci" sa te schimbi va lasa o amprenta asupra ta.
Nu poti incerca sa te schimbi intr-o imagine pe care nu o cunosti, pe care nu o vrei..o imagine care pentru tine nu exista.
In plus, de ce sa nu te schimbi? Cel mai frumos este sa te poti schimba. Sa ai in jurul tau oameni/lucruri, care au puterea sa te schimbe. Sa te lasi schimbat de o piesa de teatru, de un film, de o zi la birou ...de o noapte.

Dar, poate gresesc eu, poate ca eu nu am inteles ce inseamna, de fapt, sa fiu eu.

Postări populare