commmitment VS freedom v1.01

radutest A: coa
radutest A: aseara ne-am distrat marpha... imi pare rau ca nu ai fost

...asta i-am scris lui Cristi... si acum scriu pentru ca Andi mi-a spus ca are blog de ceva timp dar nu publica tot din cauza ca unele aricole le scrie beat...cred ca sunt cele mai tari posturile astea ...bahice sa le spunem...Andi eu zic ca trebuie sa le postezi :))

Discutam cu Andi depre relatii, commitment si libertate - starea de commitment te duce la plafonare? Andi scria pe blogul lui (http://andichirita.wordpress.com/) despre concurenta in mediul business - ca ar fi similara cu cea sociala - cand nu esti commited practic te lupti cu concurenta si asta te face sa fii mai bun , mai ambitios, in tot... Oare exista cineva care reuseste sa se lupte pentru propria relatie si sa nu cada in plasa relaxarii si a plafonarii?

Comentarii

andi si eu zic la fel... POSTEAZA
Pe bune... am ramas un pic uimit cand am vazut ca Sexu are blog... mai uimit am ramas cand am vazut ca si DOG are blog... Comme on... Eu am ramas singurul fara blog?

Postări populare