Autocritica v.1.0

Am o gura maaaaaaare. Si sparta! ( not 300).
Pe bune. Ma trezesc de multe ori vorbind fara cap.
Problema cea mai mare, mai mare decat gura, este ca se completeaza cu un spirit pasional ( usor flamabil, tzandara jumping, iute la anger ) si combinatia genereaza, evident, numai balarii. Mi se intampla sa ranesc oameni la care tin, sa acuz pe nedrept, sa intru in polemici absurde fara un scop sau o finalitate. Mi-a spus un prieten ca odata cu varsta o sa ma maturizez si o sa-mi treaca. De fapt el imi spunea cum in "tinerete" era la fel si pana la urma a obosit. A obosit sa se mai certe. Viata e prea scurta sa ne certam. Bine, au si certurile rolurile lor ( ganditi-va doar la pasiunea generata vizavi de eros after za cearta). Deci sa ne mai si certam.
Mai am un prieten care mi-a spus ca in viata, noi, oamenii, relativ la situatuatiile sau problemele pe care le intampinam, trecem prin 4 stadii:
1.inconstient de incompetenta
2.constient de incompetenta
3.inconstient de competenta
4.constient de competenta ( si aici esti dat afara sau mori plm...)

Tin sa mentionez cu aceasta ocazie ca in urma unor evenimente despre care nu o sa va relatez ca sunteti prea mici, am ajuns, pe linia vietii, la stadiul ...2 ( doi). Sunt constient de incompetenta!Yeeeee!!! ( felicitarile in particular). Pe aceasta cale vreau sa multumesc lui Dumnezeu, familiei, unei persoane speciale care m-a sprijinit, si voua fanilor, fara de care nu as fi putut ajunge aici. Vreau sa-mi cer totodata oficial iertare tuturor persoanelor care au beneficiat de gura mea sparta cu mesajul: "nu o luati in nume de rau, asa sunt eu, nu sunt baiat rau dar sunt un pic naiv si imatur, va respect, imi pare rau!".
.
"All I ever wanted All I ever needed Is here in my arms Words are very unnecessary They can only do harm"




Comentarii

VLAD a spus…
uaauuu...in sfarsit ai inceput sa te uiti si la detalii cand te privesti in oglinda dimineata sa-ti aranjezi motul...imi place ce-ai scris si chiar te regasesc in cele de mai sus,tin sa-ti spun ca asta-i un inceput bun daca ai ajuns sa-ti recunosti unele defecte,oricum noi cei de pe langa tine te iubim si te sustinem asa cum esti...

P.S.:Sa nu te schimbi.

Postări populare