Medicamente pentru PJ


PJ este un prieten bun din copilarie, cu cativa ani mai mare decat mine, un tip de treaba si constiincios. De mici ne uitam impreuna la desene animate, pierdeam nuci in fata blocului si alergam fetele fara sa stim exact de ce. PJ era intotdeauna mai mare, mai retinut, gandea inainte sa actioneze si mereu ma ferea de situatii nepotrivite. Gandeam la fel in cea mai mare parte doar ca eu, plin de energie, i-o luam de multe ori inainte si de multe ori greseam. El venea si ma sfatuia, imi spunea ca nu e bine, dar de multe ori faptul era consumat. Am crescut impreuna cu Dosarele X si “trust nobody!” si cu toate astea in el aveam incredere, era singurul in care aveam incredere. Au trecut anii si viata ne-a schimbat, in special in modul de a gandi, si cu toate astea am ramas impreuna si continua sa fie cel care are grija de mine desi in multe privinte gandurile noastre se impart. M-a rugat sa scriu despre copiii care eram si cum in mare parte copilul din fiecare inca mai tanjeste dupa ciocolata si desene animate. De curand s-a intamplat ceva destul de ciudat, spun asta pentru ca PJ nu umbla cu chestii de genu’, dar iata ca-i place o EA, si ii place cam mult. Problema cu PJ e ca nu-i ajung dulciurile si supereroii. Cand iubeste e exact pustiul naiv cu care incercam sa salvez lumea cand eram mici. E nobil daca stam sa ne gandim la sinceritatea sentimentelor lui dar in acelasi timp e periculos raportat la lumea dureros de reala in care traim. Un alt aspect al situatiei este acela ca, la fel ca intr-un joc cu masinute in nisip, se supara usor din orice prostie si nu are rabdare, isi ia jucariile si pleaca in casa. Apoi ii spun eu ca a exagerat si-i trece dar pentru asta trebuie sa ma duc cu un suc dupa el in casa. Ma uimeste pentru ca in rest, cum v-am spus, el e tipul rational care are grija de mine si-mi da sfaturi. Mereu l-am considerat mai mare. Acum insa ma intreaba ce sa faca cu atatea masinute, sentimente, cum sa se maturizeze? Am fost impreuna la un medic lifeolog si i-a recomandat trei comprimate: Eros, Phillia si Agape, cate o tableta pe zi din fiecare, fara excese. Eu i-am zis sa ia doua de Eros. :)

Comentarii

Postări populare