Fuckmorebloglesseishun of the day



Tonight I'm gonna let my very good friend Cleo tell u smth about life :))

Cleo Monroe: si daca tot am ajuns la blog, eu am maaari prejudecati ref la oamenii cu bloguri
Cleo Monroe: si imi pun cenusa in cap pentru asta
Cleo Monroe: mi se par inutile majoritatea blogurilor
Cleo Monroe: nu inteleg dc simt oamenii sa isi expuna sentimentele
Cleo Monroe: cui cacat ii pasa???
Cleo Monroe: pe cine intereseaza la ce filme se uita, ce mananca, unde se duc??
Cleo Monroe: cui ii pasa??
Cleo Monroe: iti spun eu
Cleo Monroe: nimanui
Cleo Monroe: cat stau ei sa scrie acolo tot felul de prostii, viata trece pe langa ei
Cleo Monroe: cat scrie vecina mea cam cum isi inchipuie ea cum ar trebui sa fie dragostea eu am deja 3 orgasme si imi bate si in tevi
Cleo Monroe: intelegi in mare unde bat??
Cleo Monroe: nu stiu daca oamenii cu blog isi pretuiesc bine timpul
Cleo Monroe: avem o viata atat de scurta si ei isi ejaculeaza dejectiile pe tastatura
Cleo Monroe: in loc sa iasa din casa
Cleo Monroe: si sa cunoasca oameni reali!!
Cleo Monroe: din aia care vorbesc fara tastatura
Cleo Monroe: care spun cuvinte gura
Cleo Monroe: gata stiu ca te-am enervat
Cleo Monroe: dar trebuia sa ma descarc pe un bloger
Cleo Monroe: si nu mai stiam pe nimeni
me: e genial
me: ca sa-ti dovedesc ca imi place ce ai spus o sa postez
Cleo Monroe: bine, o sa faci ceva trafic
Cleo Monroe: si probabil eu o sa fiu destul de injurata, facuta insensibila, mediocra, capitalista, frivola, nimfomana
Cleo Monroe: cam astea ar fi...

Comentarii

Cristina a spus…
salut, Cleo :). ma bucur ca-mi amintesti ca mai exista femei care nu au neaparata nevoie sa despice firu-n patru :). e foarte fain ce spui si foarte adevarat si n-am sa te contrazic niciun pic, desi ma aflu de vreo 2 luni printre 'nefericitii' pe care-i 'blamezi' :). ba chiar te consider o mare norocoasa, pentru ca nu ai nevoie de tot ce implica web-thoughts-showing-ul. intrebai de ce scrie lumea pe blog in loc sa cunoasca oameni reali. nu-mi permit sa vorbesc despre altii. eu una le fac pe amandoua, mi s-a intamplat chiar sa le fac simultan. si totusi de ce imi trebuie blog? pai pentru ca am incercat si m-a prins, pentru ca uneori simt lucruri care dau pe-afara si in loc sa consum hartie, minute sau nervii cuiva (desi nu le exclud nici pe-astea :P), consum spatiu pe web, poate dintr-o doza in plus de orgueil :), pentru ca alteori las hazardul sa-mi dicteze existenta si sper sa ma citeasca omul potrivit la momentul potrivit, who damn knows? :) dar voi de ce ne cititi?
Ana a spus…
Am putea merge mai departe si sa ne punem intrebarea: De ce sa citim carti in general? Ca si acolo sunt sentimente.
Sau, din alt punct de vedere, poate acele persoane care isi expun sentimentele comunica mai bine in scris si poate acele persoane chiar nu au cui sa si le expuna:)
Stii, din lectura mea de bloguri am observat ca sentimentele sunt mult mai puternice la un blogger care nu are prieten/a decat la unul care are viata "conjugala". Si este interesanta evolutia asta de urmarit :)
As mai avea de spus, dar cred ca nu are sens. :P
Radoo a spus…
Pt Ana: Informativ, Cleo citeste f mult (carti). Cred ca analogia carte-blog nu are sens. E ca si cum am compara cursele ilegale cu formula 1. Intr-adevar, 1 din 1000 la curse ilegale ar avea sansa sa incerce un circuit profesionist, dar e mult pana acolo... Watch Californication!
Cleo a spus…
Draga Cristina citesc doar blogurile economice si blogul lui Radoo pt ca imi place sa ma cert cu el si pt ca arata bine...nu pot sa-ti dau un raspuns mai inteligent pt k mor de foame si nu ma pot concentra :),o seara misto
Cristina a spus…
:)))) Cleo, imi placi din ce in ce mai mult :)). pai acum iti inteleg vehementa cu care-ai dus wordsfight-ul cu blogerul radu. si sa mai spuna cineva ca marketingul nu ne conduce insidios actiunile si preferintele :)

Postări populare