Cronica de film? AVATAR





Cinema - from Greek:kinema "movement"


Azinoapte am vazut cinematografia mergand un pas mai departe. Si nu cred ca a fost datorita experientei IMAX - peisajele de pe Pandora aveau nevoie de mai mult de 70mm. Un film cu un scenariu absolut clasic good vs evil si relativ previzibil care te lasa cu gura cascata timp de 3 ore isi depaseste criticile si analiza per componente pentru ca per total atinge esenta a ceea ce inseamna cinematografie.

Merg la filme sa vad reprezentatii actoricesti de exceptie, merg la filme pentru o idee geniala, pentru tensiunea unui scenariu, pentru efecte speciale si eroi dar azinoapte mi-am adus aminte ca cel mai important lucru pentru care ma duc la cinema este sa ma rup de realitate pentru cateva ore. Cameron a asteptat 12 ani dupa Titanic ca tehnologia sa-l ajute sa amplifice aceasta “ruptura”. Pandora, probabil ca pentru multi din cei ce vad filmul, este lumea in care vor sa se “intoarca” pentru prima data.

"Photography is truth. The cinema is truth 24 times per second"
Jean-Luc Godard

Comentarii

Unknown a spus…
mare dreptate vere :) exact aceeasi ideea am postat-o si eu... merg la film poentru a scapa din kk-tul de fiecare zi... pana cand cinematografia romaneasca nu va intelege asta... e degeaba... filmele romanesti sunt intotdeauna drame... eu nu vreau sa platesc un bilet pentru a vedea exact acelasi lucru, vreau sa vad lucruri exceptionale... dar priveste si dincolo de asta, cinematografia americana este o "scoala" creeaza eroi, creeaza viziuni, creeaza o natiune unita si mandra, creeaza moralitate...
Cristina a spus…
breathe taking!!! vreau si eu o gura de Pandora macar o data pe an :) de ziua mea? :P
Anonim a spus…
Ca sa nu mai spun ca Titanicul l-ai vazut cu mine...
Guess who?:P
Na'vi a spus…
You have a strong heart; no fear. But stupid, like a child.
Neytiri... Out!

Postări populare