Level X = Passion / Time





Am fost away 4 few days rearanjand piese din puzzle-ul vietii. Cutii de carton, camere prafuite, agitatie si multi prieteni...
Si cat am fost away mi-am dat seama ca noi oamenii deja am trecut mai mult sau mai putin la viata dubla. Traim o viata reala care pentru unii e extrem de reala si care ne face sa ne refugiem, din cand in cand, in una ( sau mai multe) vieti virtuale. Viata online e una din ele. Toata ziua faisbuccim, haifaivim sau ne messengim incoace si'ncolo. De ce? Simplu: acoperim un gol social - vrem sau nu sa recunoastem, e vorba de golul lasat de piesa lipsa numita "that special one". Faceti un test. Aruncati-va intr-o relatie sau implicati-va puternic intr-un proiect care va consuma pasional. O sa vedeti ca nu mai aveti timp de viata online. Dar odata ce nivelul x din viata noastra devine subunitar, simtim fara sa vream, ca pe un drog, chemarea retelei.


Sunt pareri pro si contra despre viata online. Eu personal o recunosc dar incerc sa-i limitez puterea. Sunt un clasic. Prefer emotia pura. Pentru asta va mai propun un test: incercati sa petreceti o noapte de tip share intr-o locatie fara incalzire artificiala. Astept feedback pentru aceasta tema.

PS Am realizat zilele astea ca nimic nu se compara cu senzatia pe care o simti cand ai prietenii langa tine. Cu aceasta ocazie as vrea sa urez un nemaipomenit "La multi ani!" unor buni prieteni care intineresc zilele astea: Keloo Plafar si respectiv Sharky the Shark. Long live!





Comentarii

Cristina a spus…
al naibi de dureros de true ce zici tu acolo, Mr. Fundamental Truths Keys Keeper. pacat ca momentan nu-s in masura sa-ti dau decat dreptate, nu si feedbackul despre care vorbeai. n-am trecut inca de primul pas spre "vindecare" - "I'm Cristina and I became net addicted due to a social gap" :). ne auzim cadn ma voi afla intr-un stadiu mai avansat.
Raluca Dobre a spus…
"incercati sa petreceti o noapte de tip share intr-o locatie fara incalzire artificiala"...asta suna putin "emo" R' daaaar e adevarat tot ce am citit aici, e scris de singuratatea ta, toti ne simtim asa mai mult sau mai putin...sunt goluri de singuratate pe care prietenii oricat de buni ar fi si oricat de multi tot nu le acopera so if one room is empty...our body/heart/mind/soul is cold !!! ;) Hope c'u this Christmas...
Anonim a spus…
Emo?=))
e locatia perfecta..trust me :D

Postări populare