Cronica nu numai de film: ROBIN HOOD






Un film de Ridley Scott depaseste timpul prin profunzimea atat de placuta a detaliilor. Simti istoria cum curge prin panza perforata a ecranului HD. Nimic fortat, nimic exagerat, totul pare natural, de la peisaje pana la mimicile actorilor exploatati la toata capacitatea indiferent de scena. Mi-a placut scenariul. Mult! Un scenariu bine legat in Holywoodul zilelor noastre e hard 2 find. Per total, un film asa cum numai un greu al cinematografiei stie sa faca...



POST ADDENDUM - ANALIZA UNEI FANTEZII

O prietena imi povesteste cum a vazut filmul, a ramas in cap cu buzele lui Crowe si dopo si-a exploatat fantezia utilizandu-si prietenul pe post de chevalet sau piniada. Unde mai e individualitatea masculului partener in aceasta ecuatie. Oare se intampla des ca femeile sa-si foloseasca partenerii doar pe post de chenar, de suport VIP'st? OK. Iti place Russell Crowe, si mie imi place Miranda Kerr dar cand sunt in pat cu o tipa sunt pentru ca o vreau pe ea, nu-i mutilez formele doar de dragul unei fantezii. Cand sunt in pat cu Miranda Kerr, asta e alta poveste...
Cica "inchideam ochii si vedeam buzele lui Crowe" si sageata lui imi penetra... aaa... chakra. WTF? It's a lie!!!
Concluzia: Daca minciuna e dulce femeia o vede cat se poate de reala! It's a fact! Bagati bine la cap. Mintiti-le frumos!

Comentarii

alecsandrina a spus…
Hahaha...tare amica ta si mie mi-a placut mult fimul si Russel bineinteles :))
xxx69 =)))))) a spus…
Bineinteles ca al nostru Radoo a denaturat putin adevarul si a preferat sa spuna filmul facut de el post-discutie. Admiri, placi, savurezi forme sau gesturi, asta iti trezeste anumite feelinguri si te uiti in stanga nu e crowe nici in dreapta nu e crowe, dar vezi omul care'l iubesti. Cam asa sta treaba...Am inteles si ca tu nu mutilezi forme, dar daca tot a venit vorba intreaba'te daca tu nu ai fost vreodata James Bond sau Robbie Williams :))

Postări populare