Cronica de film: DISTRICT 9

Sau filmul care m-a facut sa-mi doresc un railgun anticocalar cu care sa incep sa pulverizez prosti incuiati inca de la iesirea din sala. Ce s-a intamplat la iesirea din sala: am auzit specificele grohaituri de genul "ce porcarie de film" de la "criticii" de rahova ( cu r mic ) subnutriti mental. Normal ca nu au avut rabdarea sau capacitatea intelectuala de a intelege un film bine gandit. Nu ma mai obosesc. E inutil. Prostii ne depasesc numeric in ordin mare.
Revin la film: gen "alien movie" total reinventat cu un mesaj social foarte puternic ( probabil ca de asta inca imi doresc railgunu' ), cu un format de cadre neobisnuit pentru un film de cinema, cu efecte speciale de invidiat si nimic din ce m-as fi asteptat per total. Good movie! Si totusi, redundant, imi doresc railgunu'...

Comentarii

Cristina a spus…
bun railgunu' anticocalari, R, foarte bun, I have to admit it!!! (P.S.: Mi-a zis Ana sa marg la filmul asta dar inca nu l-am vazut, asa ca miercuri mergem la el). Dar ca sa-ti treca de prostia rahovei (cu r mic) :), bucurestiului (cu b mic), Lumii, du-te la Motoare la "Te iubesc! Te iubesc?". Nu conteaza cu cine mergi, cand mergi si nici ce stare ai cand mergi sa-l vezi, poti sa-l vezi si singur si cu chef si cu draci si cu staried "je m'en fiche" si cu ochiul critic si cu ce vrea sufletelul tau si e la fel de real si fiecare replica iti provoaca aceleasi furnicaturi in orice situatie. You will love it! Pe cuvant de Z! I still feel the beat :) Hia lasa prostii multi dar prosti si bucura-te de aia putini si speciali. Ca "e" mault mai interesanti. :) Pup u :)
TJ a spus…
o porcarie de film :))) am vazut filmul intrigat de post-ul tau.
actiune: cauta si salveaza :))) cate filme nu au fost in genul asta?
Nu e deloc clar ce vrea sa spuna regizorul. Singura chestie faina e ca originalitatea, atat!

Postări populare